آشنایی با مجموعه هتل های پارسیان
نوشته شده توسط : نیما زمانی

آشنایی با مجموعه هتل های پارسیان

 

تاریخچه هتل های پارسیان

 

هتل‌های پارسیان اولین و بزرگترین زنجیره هتلداری کشور می باشند.این هتل ها پراکندگی مناسبی را در شهرهای مهم گردشگری، زیارتی و تجاری کشور مثل تهران، اصفهان، شیراز، یزد، بم، چالوس و رامسر دارد.

هتلهای بین‌المللی پارسیان، متناسب با تقاضای روز افزون بازارگردشگری، با ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی در سطح استانداردهای بین‌المللی، نقش تعیین کننده‌ای را در صنعت هتلداری کشور ایفا مینماید.

این شرکت به عنوان هلدینگ تخصصی در زمینه هتلداری مالک حدودی 22 هتل سه، چهار و پنج ستاره در سطح کشور است که از زیر مجموعه‌های هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به حساب می‌آید.

مجموعه هتل های پارسیان در سال 1374 با نام شرکت هتل های بنیاد تاسیس شد و در آذرماه 1378 به نام شرکت هتل‌ های بین‌المللی آزادی در تاریخ 1380 با نام و برند تجاری شرکت هتل ‌های بین ‌المللی پارسیان (سهامی خاص) مجددا ثبت گردید.

 این هلدینگ اولین زنجیره گروه هتلداری کشور هستند که 51 درصد سهام آن متعلق به شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و 49 درصد متعلق به بنیاد مستضعفان است. هلدینگ هتل های پارسیان در دو عرصه از جمله حوزه سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان 10 شرکت در زمینه‌های حمل و نقل زمینی و دریایی، توسعه گردشگری، سرمایه‌گذاری، کشتی رانی، تورگردانی دارد. این این مجموعه 5 هتل و 1 باشگاه تفریحی در هتل های پارسیان تهران، یک مجموعه در هتل پارسیان چالوس، دو مجموعه در هتل پارسیان شیراز، یک هتل در هتل پارسیان کرمانشاه، سه مجموعه در هتل های پارسیان اصفهان، یک هتل در هتل پارسیان شیراز و هتل پارسیان مشهد، دو مجموعه در گروه هتل های پارسیان رامسر، دو هتل در هتل های پارسیان همدان و یک مجموعه در هتل پارسیان آبادان و هتل پارسیان یزد، یک هتل در هتل پارسیان شهرکرد و هتل پارسیان بم، یک مجموعه در هتل پارسیان یاسوج و در نهایت هتل پارسیان قلعه گنج (شهری بین استان کرمان و استان هرمزگان) را به خود اختصاص داده است.

 

اهداف مجموعه هتل های پارسیان

 

۱- ترویج هتل‌داری ایرانی اسلامی

۲- بازآفرینی سنت میهمان نوازی ایرانی

۳- برنامه‌ریزی در جهت ارتقای سرمایه انسانی

۴- ارتقاء کیفیت خدمات هتلداری

۵- حفظ کیفیت منابع سخت‌افزاری

۶- به روز نگاه داشتن فناوری مرتبط

۷- ارتقاء برند پارسیان و افزایش سهم بازار

 

آشنایی با برخی از شعبه های مجموعه هتل های پارسیان

 

هتل پنج ستاره آزادی تهران،یکی از شعبه هتل های پارسیان در ۲۶ طبقه با ۴۷۵ باب اتاق ساخته شده است. تنوع بالای اتاق های هتل آزادی تهران این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از سلایق را پوشش دهد. درخشنده ترین اتاق های هتل نظیر سوئیت دوبلکس ،سوئیت رویال با فضایی وسیع دارای آشپزخانه، فضای نشیمن و...)، اتاق معلولین می باشد.

هتل چهار ستاره انقلاب تهران نیز ۲۴۸ باب اتاق را در مجموعه ی خود طراحی کرده است. تمامی اتاق ها به سبب مجهز بودن به امکاناتی همچون سیسنم های امنیتی، چای ساز، لوازم بهداشتی، مبلمان شیک و مدرن، کمد دیواری، سرویس بهداشتی فرنگی و... تمام سعی خود را بر این مبنا قرار داده تا بتواند اقامتی بی عیب و نقصی را برای طرفداراتش رقم بزند.

 یکی دیگر از مجموعه هتل های پارسیان ،هتل پارسیان استقلال تهران می باشد. این هتل، اولین هتل مدرن تهران و به عنوان یکی از نمادهای پایتخت شناخته می‌شود. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ با احداث برج غربی در ۱۵ طبقه آغاز نمود.

هتل پارسیان استقلال، با داشتن ۵۵۲ باب واحد اقامتی، ارائه دهنده اقامتی با شکوه و آرام بخش در سوئیت ‏هایی مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات بوده و برای سفرهای تجاری و یا ‏تفریحی مناسب است. ‎‏

 همچنین هتل پنج ستاره پارسیان خزر و هتل پارسیان آزادی رامسر نیز از دیگر مجموعه‌های گروه هتل های پارسیان به شمار می‌روند که در جاده چالوس به رامسر و در مابین آبهـاي نيلگـون ‏خـزر و حاشيـه شمالـي جنگلهاي سرسبز‎ ‎شمالی همچون نگینی ‏می‌درخشد.

این دو هتل نیز به علت موقعیت منحصربه‌فردشان در نقطه‌ تلاقی دریا و جنگل باعث شده که ‏این هتل ها در بهترین موقعیت آب و هوایی قرار گرفته باشند، چرا که دور تا دور این هتل را ‏جنگل‌های هیرکانی مازندران فرا گرفته و با امکانات رفاهی، رستوران های لوکس و همچنین بهره ‏مندی از نیروهای آموزش دیده، خدمات اقامتی و پذیرایی با ‏استانداردهای بین‌المللی ویژه‌ای را به میهمانان خود ارائه می‌دهند.‏

 

گروه مجموعه هتل های پارسیان شامل چه شهرهایی می شود؟

 

در حالت کلی مجموعه هتل های پارسیان شامل هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران،هتل پنج ستاره پارسیان استقلال تهران،هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه،هتل چهار ستاره پارسیان رامسر،هتل پنج ستاره پارسیان خزر نمک آبرود،هتل پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان،هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه یزد،هتل چهار ستاره پارسیان انقلاب تهران،هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران،هتل چهار ستاره پارسیان کوثر تهران،هتل چهار ستاره پارسیان عالی قاپو اصفهان،هتل چهار ستاره پارسیان توریست توس مشهد،هتل چهار ستاره پارسیان آبادان،هتل چهار ستاره پارسیان همدان،هتل چهار ستاره پارسیان بم،هتل چهار ستاره پارسیان شهرکرد،هتل چهار ستاره پارسیان شیراز می باشند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب آشنایی با مجموعه هتل های پارسیان کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: